Pracovné právo v Českej republike sa v roku 2020 dočkalo schválenia dlho očakávanej novely. Tá so sebou priniesla viacero zásadných zmien, ktoré sa dotknú všetkých zamestnávateľov aj zamestnancov. Časť týchto zmien je účinná už od 30. 7. tohto roka. Druhá, pravdepodobne podstatnejšia časť nadobudne účinnosť k 1. 1. 2021. Pôjde hlavne o úplne novú koncepciu dovoleniek.
Pozývame vás preto na bezplatný webinár, na ktorom sa na hlavné legislatívne zmeny pozrieme s poradenskou spoločnosťou Accace. V druhej časti webinára vám predstavíme náš dochádzkový systém a to, ako sa zmeny prejavia v ňom.
Kedy sa webinár uskutoční?
- 5. novembra 2020
- 10:00 – 11:30
Obsah webinára:
- Zmeny, ku ktorým došlo k 30. 7. 2020 a ktoré budú účinné od 1. 1. 2021
- Zjednodušenie doručovania dokumentovv pracovných vzťahoch
- Nové pravidlápre dovolenky – ako ovplyvnia dĺžku dovoleniek zamestnancov?
- V čom spočíva úplná novinka – zdieľanie pracovného miesta?
- Ďalšie zmeny, napr. čo je nové v inštitúte odvolávania zamestnancov, čo sa zmenilo v úprave náhrady škody a viac o novej koncepcii prechodu práv a povinností.
- Ukážka nášho cloudového nástoja TULIP na evidenciu dochádzky –príklady riešenia evidencie dochádzky nielen v dobe pandémie.
Pre registrovaných je webinár zadarmo a bude trvať približne 90 minút (vrátane záverečnej diskusie, počas ktorej bude možné prednášajúcim klásť doplňujúce otázky).