ČO JE DOCHÁDZKOVÝ SYSTÉM TULIP?
TULIP je cloudová platforma na sledovanie a evidenciu dochádzky zamestnancov. Umožňuje im evidovať ich pracovný čas, zadávať žiadosti o absencie, schvaľovať dochádzku podriadeným a riešiť individuálny aj tímový rozvrh v prívetivom online rozhraní.
Dochádzkový systém TULIP vám pomáha zlepšiť sledovanie pracovného času, poskytuje prehľadné reporty, zabezpečuje súlad s legislatívou. Je bezpečný a môžete ho používať aj v akejkoľvek zahraničnej pobočke.
Platforma TULIP eliminuje obeh papierov a manuálnu evidenciu dochádzky, čím znižuje chybovosť a súvisiace riziká.
klientov
používateľov
krajín
PREČO EVIDOVAŤ DOCHÁDZKU V TULIPE?
Automatická kontrola legislatívy a nadčasov
Súlad s legislatívou na Slovensku, so štandardmi GDPR platnými v celej EÚ aj legislatívou jednotlivých krajín, kde je TULIP zavedený.
Automatizované kontroly zabraňujú zamestnancovi zadať si nesprávne dochádzku, absencie, nadčasy alebo zmeny. Odbremeňte sa od manuálnych kontrol a prepočítavania nárokov. Všetko urobí systém za vás.
Prispôsobíme sa vášmu režimu
A pritom stále zaručíme súlad s legislatívou. TULIP je možné upraviť individuálnym potrebám každého klienta, či už ide o hierarchiu, schvaľovacie procesy, pracovný čas, rozloženie pracovných zmien a kalendárov, špecifické evidencie nadčasov a pohotovostí, reporty pre výpočet miezd a čokoľvek ďalšie, čo vám napadne.
Jednoduché zavedenie do ďalších krajín
S TULIP-om máte zjednotené online rozhranie na evidenciu dochádzky v každej krajine, kde pôsobí vaša spoločnosť. Manažér môže mať pod sebou kolegov z rôznych pobočiek, čo umožňuje schvaľovanie dochádzky naprieč rôznymi legislatívami. So zavádzaním TULIP-u do rôznych krajín nasledujeme našich klientov, preto sme pripravení riešiť s vami akúkoľvek krajinu, kde pôsobíte.
Bez inštalácií
Dochádzkový systém TULIP je postavený ako cloud, čo znamená, že všetka vaša evidencia prebieha online. Nepotrebujete žiadne čítačky kariet, terminály ani evidenciu biometriou. Takéto riešenia sú pre mnohé firmy zbytočné, nevyhovujúce a drahé. S nami je vaše IT oddelenie odbremenené od inštalácií hardvérov a softvérov. Zamestnanci dostanú prihlasovacie údaje a môžu pracovať.
ŠTANDARDNÉ FUNKCIE KAŽDÉHO CLOUDU SÚ ZÁKLADOM AJ V TULIP-E
ZAMESTNANEC
Vezmite do vlastných rúk evidenciu vašej dochádzky
- Zadávajte svoje žiadosti o absencie cez osobné kalendáre
- Sledujte stav ich schválenia od manažérov
- Nahrajte si vlastné dovolenkové plány do kalendára zdieľaného s tímom
- Zaznamenajte skutočne odpracovaný čas
- Pristupujte bezpečne k svojim výplatným páskam a ostatným dokumentom
- Komunikujte s manažérmi a mzdármi cez zabezpečený portál
- Upravujte svoj osobný profil cez používateľsky prívetivé prostredie dostupné 24/7 z akéhokoľvek zariadenia
MANAŽÉR ALEBO TÍMLÍDER
Získajte kompletný prehľad a kontrolu nad dochádzkou tímu
- Plánujte si vlastnú dochádzku, aj dochádzku podriadeným a sledujte, kto je práve dostupný
- Dostávajte emailové notifikácie o každej žiadosti podriadeného a ostanete tak informovaný o zmenách hneď, keď sa dejú
- Delegujte svoje práva a povinnosti kolegom v čase vašej neprítomnosti
- Máte podriadených v rôznych pobočkách alebo krajinách? Schvaľujte ich dochádzku v jednej platforme
- Udržte si prehľad o individuálnych pracovných rozvrhoch, plánoch a zmenách, vrátane nadčasov, zmien, nočnej práce aj rôznych mzdových cykloch členov tímu
- Pristupujte ku kalendárom členov tímu a upravujte ich zmeny a pracovný čas. Tie, doteraz, najťažšie úlohy sa stanú najobľúbenejšími, keďže v TULIP-e je zmenový plán dostupný ako interaktívny online kalendár umožňujúci plánovanie zmien zamestnancom aj medziročne
PERSONALISTA, ČLEN HR TÍMU
Buďte v obraze na základe aktuálnych informácií z dochádzkového systému
- Poskytnite zamestnancom jednoduchý dochádzkový systém pre ľahkú evidenciu absencií a prítomností
- Zjednodušujte a automatizujte: zlepšujte firemnú evidenciu dochádzky, HR a mzdové procesy
- Manažujte dochádzku, HR administratívu a mzdové procesy v jednej online platforme
- Pristupujte ku všetkým dochádzkovým, HR a mzdovým dátam v reálnom čase v reportoch dostupných v TULIP-e
- Spracujte mzdové prepočty bez chýb vďaka prepojeniu TULIP-u so mzdovým softvérom
- Evidujte všetky potrebné údaje a úkony, majte prehľad o pracovných výkazoch a zmenách v dochádzkovom systéme. TULIP vás prevedie každým auditom bez negatívnych následkov
CHCETE ĎALŠIE DETAILY? POZRITE SI TUTORIÁL VIDEO O TULIP-e
Získajte prehľad o tom, ako používať dochádzkový systém TULIP vďaka jednoduchému tutoriál videu o evidencii dochádzky v našej platforme.
Nemáte čas pozrieť si celé video? Preskočte na časti, ktoré vás zaujímajú:
3:30 – Prihlásenie zamestnanca do portálu
4:25 – Dostupné sekcie systému
7:17 – Ako funguje evidovanie dochádzky v TULIP-e?
9:00 – Ako zadať požiadavku o absenciu?
25:00 – Evidencia dochádzky v prípade brigádnika
27:50 – Ako pracuje s dochádzkovým systémom TULIP manažér, resp. tím líder?
30:30 – Ako manažér schvaľuje dochádzky podriadeným?
42:35 – Aké možnosti ponúka TULIP pre personalistov?
INTUITÍVNE ROZHRANIE DOCHÁDZKOVÉHO SYSTÉMU

Hlavná obrazovka
Hlavná obrazovka

Mesačný prehľad dochádzky
Mesačný prehľad dochádzky
Požiadavka o dovolenku
Požiadavka o dovolenku
Plánovanie zmien
Plánovanie zmien