
“Prístup našich kolegov k práci je natoľko zodpovedný, že sme mohli zanechať počítanie hodín a nekonečnú administratívu. Hľadali sme preto systém, ktorý by nám pomohol všetko zjednodušiť, zbaviť nás papierikov. Vďaka náhode (no dobre, vďaka Googlu) sme narazili na TULIP. Po prvom telefonáte sme vedeli, že toto je presne cesta, ktorou chceme ísť.
Hoci to bude znieť ako klišé – po prvej schôdzke sme boli nadšení. Nešlo len o fungovanie systému, ale tiež o prístup. Úvodnú implementáciu sme zvládli neskutočnou rýchlosťou – iba za 3 týždne.
TULIP dnes vie všetko, čo sme chceli. Vždy sme sa dohodli ako ľudia – na oboch stranách.
Veľmi si vážim ľudí z TULIPU, s ktorými spolupracujeme– to, že sa stretnú ľudia a firmy podobného prístupu, to sa len tak nevidí.”, Zuzana Marková, Chief People Officer, Webnode CZ s.r.o.
Viac o spolupráci s Webnode si môžete prečítať v prípadovej štúdii.

„Na platforme TULIP oceňujeme, že bola od začiatku vyvíjaná pre účel zdieľania dokumentov a komunikácie medzi poradenskou spoločnosťou akou je VGD a jej klientami. Dlhodobo sme hľadali inovatívny digitálny nástroj – web portál, pre našu oblasť podnikania, podporujúci široké portfólio našich poradenských služieb (účtovné, mzdové, daňové alebo audit). Platforma TULIP presne pokryla naše potreby. Navyše je pre našich klientov praktické, že na platforme TULIP dokážu digitalizovať mnoho interných procesov. Klienti používajú napríklad interné schvaľovacie procesy faktúr, evidenciu zmlúv, vystavovanie a schvaľovanie nákupných objednávok alebo evidenciu dochádzky”, Tomáš Šalko, manažér VGD Slovakia.
Viac o spolupráci s VGD si môžete prečítať v prípadovej štúdii.

“Zavedenie dochádzkového systému TULIP bola pre nás obrovská pomoc, ušetrilo nám to nie len veľa času ale aj pomohlo s väčšou prehľadnosťou a orientáciou. Čo sa týka Benefitov, je skvelé že máme celý prehľad dostupný pre každého zamestnanca a vďaka tomu sú aj všetky benefity aktívne využívané. Zatiaľ sme nemali žiadnu skúsenosť s výpadkom systému alebo nesprávne zhodnotenými dátami. Oceňujeme neustálu snahu spoločností TULIP Solutions a Accace rozvíjať sa ďalej a maximálne vyhovovať požiadavkám svojich klientov.”, Katarzyna Krcik Anasinska, Strategic Initiatives Manager at SDI International Corp.
Viac o spolupráci s SDI si môžete prečítať v prípadovej štúdii.

„Netušil som, koľko práce bez pridanej hodnoty si musia účtovníci pretrpieť, aby došlo k jednoduchej úhrade faktúry. Zatiaľ nie sme v ich odbremenení v ideálnom stave, ale s vhodným partnerom, akým je TULIP, sa k nemu približujeme. Odborný a profesionálny prístup – to si na nich cením najviac.“, Matej Taraba, IT Business Analyst, Tatry mountain resorts.
Viac o spolupráci s Tatry Mountain Resorts čítajte v prípadovej štúdii.

“Na spolupráci s kolegami z TULIPu si ceníme ich flexibilitu, rýchlosť a ochotu pripraviť nám reporty na mieru podľa našich požiadaviek, ako aj ich dostupnosť a vysoko profesionálny prístup”, Martina Šebestová, Head of HR Slovakia, Covestro (Slovakia) Services s.r.o.
Viac o spolupráci s Covestrom čítajte v prípadovej štúdii

„S TULIPom pracujeme denne, nie len u nás na HR, ale aj na iných oddeleniach. Je to pre našu spoločnosť a jej zamestnancov prehľadné, efektívne a jednoduché online riešenie. TULIP uchováva aj históriu, takže v prípade potreby vieme veľmi rýchlo potrebné informácie dohľadať. S príchodom GDPR sme sa rozhodli využiť funkcionality TULIPu aj ohľadne agendy spracovania nástupov nových zamestnancov,“Dana Polláková, HR Manager, Kuehne + Nagel.
Viac o spolupráci s Kuehne + Nagel čítajte v prípadovej štúdii.

„Česká pobočka Accace používa TULIP okrem iného na jednoduché a rýchle spracovanie účtovných dokladov našich klientov. Digitalizácia a vysoká automatizácia zaúčtovania dokladov zmenila spôsob práce na strane nášho tímu, pomáha nám spracovávať agendu v reálnom čase, znížiť manuálnu a administratívnu záťaž, odbúrať chybovosť. Aj pre našich účtovných klientov je TULIP skvelá voľba – oceňujú prehľadný prístup k dôležitým informáciám, online archív, schvaľovaciu workflow a ďalšie nástroje.“ Jana Vasilenková, Managing director Accace Česká republika.
Viac o spolupráci s Accace čítajte v prípadovej štúdii.

-
–
“Vďaka tomu, že používame TULIP šetríme čas aj náklady a výrazne sa nám zvýšila kvalita vyťažených dát ”, Monika Vlčková, SSC manager – Faurecia.
Viac o spolupráci s Faureciou čítajte v prípadovej štúdii.

Aby mohol poskytovať svoje služby čo najefektívnejšie vo viacerých krajinách (južná, východná a západná Afrika), Clifftop potreboval bezpečný systém pre online výmenu dát a schvaľovanie mzdových procesov, kde je konečným výstupom výplatná páska. To je teraz zabezpečené cez TULIP Payroll platformu. Clifftop tiež plánuje používať TULIP ako komunikačnú platformu na mzdové procesy pre svojich vlastných klientov ako pridanú hodnotu svojich služieb.