Príďte si vypočuť webinár o zdaňovaní zamestnaneckých benefitov. Ukážeme vám aj nové moduly TULIP platformy – Benefity a Eventy, vďaka ktorým môžete digitalizovať procesy súvisiace s plánovaním firemných benefitov a akcií.
Kedy sa webinár uskutoční?
- 23.9.2020
- 10:00 – 11:30
Prezentovať bude daňový poradca a výkonný riaditeľ našej partnerskej spoločnosti Accace, Peter Pašek a náš produktový manažér Dušan Rehák.
Na webinári sa pozrieme na zdaňovanie:
- Ubytovania a dopravy zamestnancov do práce
- Príspevkov na rekreáciu
- Vzdelávania zamestnancov
- Stravovania zamestnancov
- Príspevkov zo sociálneho fondu a ďalších benefitov
a predstavíme vám TULIP moduly Benefity a Eventy:
- Benefity: jednoduchá správa firemných benefitov s automatizovaným procesom online žiadostí o aktiváciu benefitu priamo v TULIP konte zamestnanca
- Moderný online nástroj na evidenciu benefitov s podmienkovaním ich využívania
- Môžu podliehať schvaľovaniu na strane HR a cieľom je hlavne zjednodušiť a automatizovať proces okolo využívania rekreačných poukazov a ďalších benefitov
- Eventy: Moderná online správa firemných akcií, ktorá zjednoduší život zamestnancom a HR oddeleniu
- Modul umožňuje správu firemných akcií s možnosťou nahlasovania na konkrétne časy, čakacími listinami, zoznamami účastníkov a reportmi
- Eventy vytvára a sám administruje priamo personalista a má plnú kontrolu nad ich správou
Prihlásiť sa môžete na emailovej adrese: sona.vyhonska@tulipize.com alebo cez formulár na webe Accace:
EDIT!:
Ďakujeme všetkým za účasť na webinári, na youtube kanáli spoločnosti Accace si môžete pozrieť jeho záznam:
ZOSTAŇTE V OBRAZE
Odoberajte náš newsletter a dostávajte novinky priamo do vášho mailboxu.