DOCHÁDZKOVÝ SYSTÉM PRE RETAIL
Čo je pre retail typické v evidencii dochádzky a ako to hravo zvládnuť v modernom cloudovom systéme?
EVIDENCIA RETAILOVEJ DOCHÁDZKY CEZ TULIP
Firma zo segmentu Retail, teda obchodný reťazec, si so svojou špecifickou dochádzkou občas ťažko hľadá systém, ktorý uspokojí jej potreby.
Obchodné reťazce majú špecifickú dochádzku z viacerých hľadísk:
- Špecifické rozdelenie na obchody, regióny a centrálu
- Dôraz na veľkú flexibilitu plánovania zmien, časté operatívne zásahy vedúceho predajne
- Veľké percento brigádnikov, študentov a sezónnych zamestnancov
- Nezanedbateľná fluktuácia zamestnancov
Aj tento segment je však čím ďalej, tým viac prístupný digitalizácii. Preto my v TULIP-e myslíme na odvetvia so zložitou dochádzkou.
Už 8. marca o 14:00 cez Zoom.
PREDNÁŠAJÚCI
Viktor Mečiar
S rozsiahlymi skúsenosťami s riadením projektov implementácie ERP v rôznych európskych krajinách siaha Viktorova odbornosť nad rámec bežnej IT agendy. V roku 2012 nastúpil do spoločnosti Accace na pozíciu Group IT Manager. Do jeho agendy spadalo projektové riadenie a vedenie rozsiahlych projektov implementácie zamestnaneckých portálov pre globálnych klientov spoločnosti. Počas týchto rokov sa tiež aktívne podieľal na vývoji inovatívneho cloudového riešenia TULIP, jedinečnej medzinárodnej platformy na automatizáciu a digitalizáciu firemných procesov.
V súčasnosti je jedným z partnerov spoločnosti Accace a generálnym riaditeľom spoločnosti TULIP Solutions s.r.o.
Viktor získal magisterský titul z aplikovanej informatiky v roku 2004 na Fakulte informatiky Masarykovej univerzity v Brne.
REGISTRÁCIA
Účasť na webinári je bezplatná, potrebujeme len vaše údaje, aby sme vám mohli poslať pokyny k eventu. V prípade akýchkoľvek otázok nám napíšte na: sona.vyhonska@tulipize.com
EDIT!:
Ďakujeme všetkým za účasť na webinári, na našom youtube kanáli si môžete pozrieť jeho záznam: