Itm8 je globálna spoločnosť pôvodom z Dánska, ktorá ponúka široký záber služieb v oblasti IT, cloudových riešení, digitálnej transformácie, aplikačných služieb, ERP a kybernetickej bezpečnosti. Spoločnosť má pobočky vo Švédsku, Dánsku, Česku, ale aj na Filipínach. Celosvetovo má takmer 1 700 zamestnancov.
Zamestnanci pracujúci v IT odvetví pracujú veľmi často v hybridnom režime – časť tímu pôsobí z kancelárie, časť pracuje z domu, väčšina kombináciou oboch. Inak to nie je ani v itm8. TULIP sa stal dochádzkovým systémom pre zamestnancov itm8 v Českej republike. Svoju dochádzku si takto od roku 2022 rieši približne 121 zamestnancov. Pri výbere riešenia bolo veľmi podstatné, že TULIP je dostupný online a nevyžadovali sa žiadne špeciálne zariadenia, plastové karty či biometrické prihlasovanie.

„Zavedení docházkového systému TULIP zjednodušilo a urychlilo v naší společnosti zpracování podkladů pro mzdy, zároveň zefektivnilo schvalovací procesy napříč celou firmou. Automatická kontrola zákonných požadavků (přesčasových limitů, nepřetržitých přestávek mezi směnami a v týdnu apod.) je nespornou výhodou systému. Možnost přehledně vidět a případně upravovat směnné plány celého týmu na jedné obrazovce, ulehčuje práci zejména manažerům, mající týmy pracující v režimu 24/7.“
Martina Rysková, HR generalist, People & Culture, People Operation CZ, itm8 Czech Republic
Fakty a čísla
- Správu dochádzky zamestnancoe mzdy.
- Dochádzkový systém TULIP používa spoločnosť itm8 pre zamestnancov v Českej republike
- Spolupracujeme od októbra 2022.
- K októbru 2025 spravovalo svoju dochádzku cez TULIP 100 zamestnancov itm8 v Česku a ďalších 20 im ju schvaľovalo z materskej pobočky v Dánsku.
Úspechy
Prechod na dochádzkový systém TULIP znamenal pre itm8 tieto vylepšenia:
- Schvaľovanie naprieč krajinami
Medzinárodná spoločnosť so zamestnancami v rôznych krajinách Európy a sveta potrebuje systém na kontrolu a schvaľovanie dochádzky naprieč krajinami. Rôzne tímy môžu mať nadriadených na opačnom konci sveta a digitalizácia procesov súvisiacich s dochádzkou im uľahčuje prehľad v rámci tímov. - Spoľahlivé podklady pre mzdy
Zadané dáta v TULIP-e podliehajú automatickým legislatívnym kontrolám, čím zabraňujú porušeniu zákonníka práce a ďalších zákonov danej krajiny. Dochádzka priamo vplýva na výpočet miezd, takže akékoľvek chyby v nej sú neželanou komplikáciou. S TULIP-om sa tento problém minimalizuje. - Jednoduchý systém pre zamestnancov
Naši klienti z oblasti IT vedia, že chcú hlavne pohodlnosť, prehľadnosť, jednoduchosť, a bezpečnosť. A toto všetko má byť dostupné v cloude. TULIP funguje na rovnakom princípe. Evidencia dochádzky odkiaľkoľvek len na tri kliky. - Úspora času pre HR
Jedna z najväčších výhod TULIP-u sa týka HR oddelenia. Eliminácia chýb v dochádzke, a teda následne vo vstupoch pre mzdy, presunutie zodpovednosti k zamestnancom, rýchle prístupy k reportom, prehľad o dochádzke zamestnancov, administratívne práva a delegovanie právomocí. HR šetrí množstvo času, a hlavne nervov pri každomesačnej práci s dochádzkou zamestnancov.

