Prečo spomedzi dostupných ERP systémov odporúčame produkty Microsoftu ako Navision a Business Central? Ako ich môžete využívať vám ukážeme na príklade našich partnerov a klientov.
Systém Microsoft Dynamics NAV, všeobecne známy hlavne pod starším názvom „Navision“ je kompletné softvérové riešenie plánovania podnikových zdrojov (ERP) pre stredné a veľké podniky. Podporuje procesy z oblasti riadenia financií, plánovania nákladov, zásob a mnoho ďalších.
Medzi jeho hlavné všeobecné výhody patrí:
- Intuitívne používateľské prostredie.
- Jednoduché prispôsobenie podľa potrieb používateľov.
- Podpora viacerých mien a jazykov.
- Integrácia s MS Office.
- Obsahuje viaceré vzájomne prepojené moduly ako: Financie, Dlhodobý majetok, Nákup, Predaj, Sklady, Projektové riadenie, Výroba a Plánovanie zdrojov.
- Systém NAV je aktuálne dostupný prioritne z cloudovej platformy Microsoft AZURE, čím je zabezpečená vyššia bezpečnosť vrátane 2-faktorového prihlasovania používateľov.
- Systém NAV dokáže spracovať údaje z viacerých externých systémov napr. Hotelový systém OPERA, SuperFaktúra a iných.
- Možnosť automatického importu mzdových účtovných údajov z viacerých systémov ako HUMAN, KS a HELIOS.
TULIP ako cloudová platforma je používaný viacerými outsourcingovými spoločnosťami, ktoré dodávajú svojim klientom služby v oblasti účtovníctva a miezd. A práve tie dlhoročne využívajú ERP systém „Navision“ ako základný systém pre vedenie účtovníctva pre svoje interné potreby ako aj pre potreby svojich zákazníkov, a to vo viacerých krajinách (Slovensko, Česko, Maďarsko, Poľsko či Rumunsko). Len na Slovensku a v Česku ide o účtovníctvo pre vyše 400 klientov.
Systém „Navision“ je u nás do značnej miery upravený a rozšírený podľa požiadaviek a potrieb našich partnerov a klientov:
- Spĺňa všetky legislatívne požiadavky týkajúce sa spracovania účtovníctva v jednotlivých krajinách.
- Je prepojený s viacerými systémami, ktoré sa používajú v našej spoločnosti, ide najmä o systémy: TULIP a Synergy, kde funguje automatická synchronizácia základných údajov, ktoré takto stačí zadať len v jednom systéme, čím sa zabraňuje duplicite údajov a zvyšuje sa efektivita práce našich (a partnerových) zamestnancov.
- Má možnosť automatického zaúčtovania všetkých vstupných dokladov získaných z cez náš OCR systém a systém TULIP, čím sa výrazne zrýchľuje práca účtovníkov.
- Automatická tlač výstupných dokladov vo formáte pdf a možnosť ich automatického zasielania emailom.
- Zabezpečuje elektronickú komunikáciu s jednotlivými bankami prostredníctvom automatických importov bankových výpisov ako aj generovania bankových príkazov. Podporuje najpoužívanejšie formáty elektronického bankovníctva väčšiny bánk pôsobiacich v Slovenskej a Českej republike vrátane SEPA formátu.
- Systém poskytuje množstvo výstupných reportov, ktoré zabezpečujú rýchly prístup k účtovným informáciám, tieto reporty sú prispôsobené podľa špecifických požiadaviek našich zákazníkov.
- Zabezpečuje aj konsolidovaný reporting a výkazníctvo v súlade s medzinárodnými účtovnými štandardmi US GAAP a IFRS.
- Možnosť rýchlejšieho spracovania nákupných aj predajných dokladov prostredníctvom importu údajov z excelu.
- Pre naše interné spoločnosti máme vyvinutý „Automatický invoiceing“, ktorý umožňuje automatickú fakturáciu cez platformu TULIP s prenosom údajov a ich automatickým zaúčtovaním v systéme NAV.
Aktuálne riešime prechod do novej cloudovej verzie softvéru s názvom Microsoft Business Central, ktorá našim klientom prinesie lepšie možnosti komunikácie s najnovšími technológiami a inými aplikáciami. Ak máte ďalšie otázky alebo chcete pomôcť s implementáciou, ozvite sa nám.
PÁČI SA VÁM TENTO ČLÁNOK?
Zapíšte sa do nášho newslettra a dostávajte podobné články a novinky priamo do vášho mailboxu.