TULIP vám poskytuje možnosť spravovať vaše pracovné cesty s ľahkosťou cez interaktívnu cloudovú platformu. Doprajte vášmu finančnému oddeleniu, HR tímu a zamestnancom efektívne a bezproblémové manažovanie všetkého, čo súvisí s pracovnými cestami.
ZJEDNODUŠTE SI PRACOVNÉ CESTY CEZ TULIP
Dajte zbohom manuálnym reportom výdajov a nekonečným papierovačkám. S platformou TULIP získavate plnú kontrolu a prehľad v pracovných cestách. Zefektívnite procesy od požiadavky na schválenie pracovnej cesty, rezervácie hotela, kúpy cestovných lístkov, poskytnutia preddavkov, až po preplácanie výdajov a reporty. Vyšperkujte svoju efektivitu a transformujte interné procesy vďaka automatizácii a digitalizácii úloh v cloude.

ČO ROBÍ Z TULIP PLATFORMY VAŠU VOĽBU ČÍSLO 1?
Minimalizujte prácu s papierom
Digitalizujte celý proces vyúčtovania služobnej cesty od vyžiadania až po preplatenie cestovných náhrad. Skladujte všetky bloky a súvisiace dokumenty vo virtuálnom archíve.
Automatizujte procesy
Vaše formuláre na vyúčtovanie sa automaticky generujú so všetkými relevantnými poľami na vyplnenie zamestnancom. Zároveň ich udržiavate informovaných o schválení žiadostí vďaka emailovým notifikáciám.
Lepší prehľad vďaka reportom
Sledujte, merajte a spravujte všetky cestovné dáta v reportoch dostupných v reálnom čase. Premeníte plánovanie a rozpočet pracovných ciest zo zložitej záťaže na bezproblémový proces.
Žiadne inštalácie
TULIP Pracovné cesty sú dostupné kedykoľvek z každého prehliadača. Nepotrebujete nič inštalovať a máte maximálne flexibilnú správu služobných ciest pre každého člena tímu.
JEDNODUCHÁ SPRÁVA PRACOVNÝCH CIEST – KROK PO KROKU
INTUITÍVNE ROZHRANIE PRE SPRÁVU PRACOVNÝCH CIEST

Požiadavka na pracovnú cestu
Požiadavka na pracovnú cestu

Schválenie žiadosti o pracovnú cestu
Schválenie žiadosti o pracovnú cestu
Vyúčtovanie pracovnej cesty na online formulári
Vyúčtovanie pracovnej cesty na online formulári
Získajte prehľad o tom, ako používať modul Pracovné cesty v platforme TULIP vďaka jednoduchému tutoriál videu.
Nemáte čas pozrieť si celé video? Preskočte na časti, ktoré vás zaujímajú:
0:40 – Prihlásenie zamestnanca do portálu
01:02 – Naplánovanie pracovnej cesty
08:05 – Schválenie žiadosti o pracovnú cestu nadriadeným
09:22 – Vyúčtovanie pracovnej cesty
21:31 – Dostupné reporty
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Koľko to stojí?
Cenu rozdeľujeme na implementačný, jednorazový poplatok a na pravidelné, mesačné poplatky. Štandardná implementácia sa pohybuje v sume 1 800 EUR – v závislosti od zložitosti nastavení a veľkosti klienta. Mesačné poplatky sú stanovené podľa počtu pracovných ciest v mesiaci, najnižší balík je 25 ciest za 50 EUR.
Presnú cenu nastavujeme na mieru konkrétnym klientom, preto sa nám v prípade záujmu o cenovú ponuku ozvite na sona.vyhonska@tulipize.com
Musím mať od vás dochádzkový modul na používanie modulu na pracovné cesty?
Nie. Naše moduly nie sú na sebe závislé a máme klientov, ktorí používajú iba pracovné cesty a dochádzku si evidujú inak. Je výhodou mať oba moduly kvôli zjednotenému prostrediu pre zamestnancov, prepojeniu dochádzky s pracovnou cestou, zjednotenému výstupu pre mzdy, ale všetky moduly sú postavené samostatne.
Robíte aj spracovanie miezd?
Nerobíme. Ale máme partnerské spoločnosti Accace a VGD, ktoré patria k najväčším poskytovateľom mzdových služieb na Slovensku (a aj v iných krajinách) a vieme vám dohodnúť spracovanie, ak to požadujete. V každom prípade nám nezáleží na tom, kto je vašim poskytovateľom miezd, TULIP funguje nezávisle od toho, kto spracováva mzdy.
Čo keď mám zamestnancov aj v zahraničí?
Je to úplne v poriadku. Podstatou systému TULIP je, že prepája jednotlivé pobočky a tímy na globálnej úrovni. Ak vaši zamestnanci pracujú podľa rôznych legislatív, nie je to pre nás problém. Už teraz je TULIP využívaný takmer v 40 krajinách sveta, kde majú spoločnosti vďaka nám zjednotené procesy naprieč krajinami. Ak máte manažérov v zahraničí a potrebujú schvaľovať pracovnú cestu slovenským zamestnancom, dostanú prístup do systému na schvaľovanie tiež.
Poskytujete skúšobné obdobie zadarmo?
Poskytujeme demo účet na cvičné používanie, preskúmanie systému, ale nejde o bezplatnú verziu, kde budete mať vlastných zamestnancov a firemné dáta. Je to skôr simulácia tímu na zoznámenie sa so systémom.
Je možné prepojiť modul na pracovné cesty s naším účtovným systémom/API?
Modul umožňuje export údajov o pracovných cestách do formátu Excel s kompletnými dátami potrebnými pre ďalšie spracovanie. Priame prepojenie s účtovnými systémami síce nie je natívne podporované, no modul umožňuje vytvorenie zákaznícky prispôsobeného exportu do rôznych dátových formátov podľa požiadaviek klienta. Zároveň je pre modul dostupné aj API rozhranie, ktoré umožňuje integráciu s externými systémami.
Môže pracovnú cestu vytvoriť aj iná osoba ako samotný zamestnanec?
Áno, systém umožňuje konfigurovať prístupové práva tak, aby vybrané osoby (napr. asistentky alebo HR oddelenie) mohli vytvárať pracovné cesty za všetkých zamestnancov. Proces schvaľovania následne prebieha štandardne, ako keby žiadosť zadal samotný zamestnanec. Rovnako je možné prideliť oprávnenie manažérom na zadávanie pracovných ciest za svoj tím.
Podporuje modul viacstupňové schvaľovanie pracovných ciest?
Áno, v rámci modulu je možné nastaviť až 8 schvaľovacích úrovní. Flexibilita schvaľovania umožňuje nezávislé nastavenie krokov pre schválenie plánu pracovnej cesty aj jej vyúčtovania. Modul taktiež podporuje podmienené schvaľovanie – napríklad rozdielne schvaľovacie procesy pre tuzemské a zahraničné cesty.
Ako je riešená aktualizácia modulu pri legislatívnych zmenách, kurzových lístkoch a cenách pohonných hmôt?
Legislatívne zmeny sú do systému implementované proaktívne a bez zásahu zo strany používateľa/klienta. Kurzové lístky sa aktualizujú automaticky na dennej báze podľa oficiálneho kurzu miestnej centrálnej banky. Štatistické ceny pohonných hmôt (pre SR) sú aktualizované týždenne.





