• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Kontaktujte nás Odoberajte novinky
  • Pobočky a kontakt
  • SK
    • EN
    • CZ
    • HU
    • RO

TULIP Platforma Slovensko

Integrovaná online platforma zjednodušujúca firemné procesy.

  • Dochádzka
  • HR
    • Správa nástupu zamestnanca
    • Správa benefitov
    • Správa pracovných ciest
    • Správa eventov
    • Správa výplatných pások a miezd
  • Účtovníctvo
  • Referencie
  • Blog
  • Podujatia
  • O nás
  • Kontakt

Klient Covestro – case study

10 jún 2019

Slovenská pobočka medzinárodného lídra vo výrobe polymérov používa dochádzkový systém TULIP od novembra 2017.

tulip - dochadzkovy system - referencia - covestro

Covestro je jednotkou v oblasti riešení materiálov. Je to najväčšia spoločnosť na svete, ktorá vyrába polyméry. Dodáva materiál pre automobilový, stavebný, elektrotechnický a elektronický priemysel, nábytkársky priemysel, športový a voľnočasový priemysel.

Na Slovensku nemá spoločnosť Covestro výrobnú pobočku, má tu však centrum zdieľaných služieb (Business Service Center), v ktorom pracuje 273 administratívnych zamestnancov. Na evidenciu dochádzky využívajú náš dochádzkový systém TULIP, ktorý je v súlade so slovenskou legislatívou, a zároveň dovoľuje spoločnosti evidovať dochádzku podľa špecifcických požiadaviek centra (napr. home office alebo špecifické absencie typické pre centrá zdieľaných služieb, ktoré legislatíva nerieši).

 

TULIP a Covestro v číslach

  • Evidovanie dochádzky zamestnancov od novembra 2017
  • K máju 2019 je v TULIPe registrovaných 273 zamestnancov slovenského Covestra

 

Ciele projektu a plnenie

  • Online dochádzkový systém v súlade so slovenskou legislatívou
  • Ušetrenie času HR oddelenia, prehľadná a jednoduchá evidencia
  • Redukcia chýb pri spracovaní podkladov na mzdy
  • Exportný súbor pre mzdový softvér, výpočet stravných lístkov

 

“Na spolupráci s kolegami z TULIPu si ceníme ich flexibilitu, rýchlosť a ochotu pripraviť nám reporty na mieru podľa našich požiadaviek, ako aj ich dostupnosť a vysoko profesionálny prístup”, Martina Šebestová, Head of HR Slovakia, Covestro (Slovakia) Services s.r.o.

Covestro - TULIP referencia

 

Potrebujete aj vy dochádzkový systém online? Ozvite sa nám:

KONTAKTUJTE NÁS

Footer

ČO JE TULIP

TULIP je cloudové riešenie pre riadenie administratívy, zamerané na zjednodušenie procesov, zvyšovanie transparentnosti a efektivity. Ide o vysoko zabezpečený portál, ktorý umožňuje úplnú digitalizáciu dokumentov, bezpapierovú komunikáciu a schvaľovanie, ako aj automatizáciu širokej škály firemných procesov. Počas uplynulých desiatich rokov sa TULIP stal globálnym riešením, ktoré dnes využíva viac ako 1300 firiem a 70000 používateľov vo viac ako 30-tich krajinách.

ČO PONÚKAME

Dochádzkový systém
HR a personalistika
Automatizácia účtovníctva

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žiadosť o cenovú ponuku
Prihláste sa na odber noviniek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov | GDPR stanovisko | Cookies

BUĎTE V OBRAZE – NOVINKY A TRENDY V BIZNISE

Získajte prehľad v novinkách z biznisu a užitočné tipy pre optimalizáciu firemných procesov, riadenie dochádzky vašich zamestnancov, personalistiku a mzdové procesy, automatizáciu a digitalizáciu účtovníctva. Buďte prví kto sa dozvie o novinkách v TULIP, nových moduloch a funkciách. Pre pohodlný prístup ku všetkým novinkám odoberajte náš newsletter.

Navštívte náš blog a zistite prečo sa oplatí odoberať naše novinky.

Stačí nám len vaša mailová adresa

Budeme vám posielať novinky z oblastí, ktoré vás zaujímajú a spracovávať vaše osobné údaje v súlade s našou politikou ochrany súkromia a GDPR prehlásením.

Nedarí sa zapísať? Skúste túto stránku.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Zistite viac.