TULIP Benefity nielen odbremenia vaše personálne oddelenie, ale tiež zvýšia záujem o benefity medzi vašim personálom vďaka jednoduchej dostupnosti a uplatniteľnosti dostupných firemných benefitov.
ZDOKONAĽTE SPRÁVU SVOJICH BENEFITOV S TULIP-OM
Prehoďte vašu správu benefitov do plne prispôsobiteľnej online platformy a zjednodušte ich manažment pre personalistov aj pre všetkých zamestnancov. Naše cloudové riešenie vám umožňuje plánovať rôzne typy benefitov, vytvárať podmienky uplatnenia, upravovať dostupnosť pre konkrétnych zamestnancov, sledovať nároky a uplatnenia. Všetko v jednom intuitívnom rozhraní. Pristupujte k reportom v reálnom čase udržujte vašich zamestnancov v obraze ohľadom firemných benefitov a ich uplatňovania aj vďaka automatizovaným emailovým notifikáciám.
ČO ROBÍ Z TULIP PLATFORMY VAŠU VOĽBU ČÍSLO 1?
Minimalizujte prácu s papierom
Zahoďte neprehľadné formuláre a prejdite na plne automatizovaný manažment benefitov v cloudovom systéme s notifikáciami napojenými na email a dostupnosťou 24/7 z každého zariadenia.
Prispôsobenie klientom bez limitov
Nastavte si akýkoľvek počet benefitov a priraďte im podmienky, podľa ktorých si ich zamestnanci môžu uplatniť. K dispozícii sú aj viaceré variácie tzv. výberových benefitov, ktoré si môžu vaši kolegovia preferenčne zvoliť.
Hladké uplatnenie benefitu
Zjednodušte prácu vášmu HR tímu a motivujte zamestnancov k využívaniu benefitov vďaka prívetivému a dostupnému webovému prostrediu.
Bezproblémová implementácia
Výber cloudu znamená, že vaše IT oddelenie má výrazne menej práce a nie ste zbytočne zaťažovaní žiadnou inštaláciou hardvéru alebo softvéru.
VYUŽITE VŠETKY VÝHODY TULIP BENEFITOV
AKO ZAMESTNANEC
- Uplatnite si benefit len jedným klikom v cloudovej platforme kedykoľvek z akéhokoľvek zariadenia
- Vytvorte si vlastný benefit plán tým, že si rozvrhnete uplatnenie benefitov v čase, podľa ponuky dostupných
- Dostávajte notifikácie o schválení vyžiadaného benefitu automaticky priamo do emailu
- Pristupujte ku vašim benefitom na rovnakom mieste, na ktorom máte aj evidenciu dochádzky, pracovných ciest, výplatné pásky a ďalšie HR dokumenty
AKO HR ADMINISTRÁTOR
- Spravujte agendu okolo benefitov v jednotnom administratívnom rozhraní
- Osloboďte sa od tej HR agendy, ktorú si vedia zamestnanci sami vyriešiť priamo v cloude
- Eliminujte chyby pri spracovávaní tým, že odstránite ľudský faktor a plne automatizujete procesy
- Získajte prístup k transparentným reportom a dátam dostupným v reálnom čase. Umožňuje vám to robiť si vlastné analýzy a štatistiky a lepšie plánovať výdavky na ďalšie obdobie
INTUITÍVNE WEBOVÉ ROZHRANIE NA SPRÁVU BENEFITOV
Prehľad benefitov pre zamestnanca
Prehľad benefitov pre zamestnanca
Výberový benefit, ktorý sa po zvolení deaktivuje
Výberový benefit, ktorý sa po zvolení deaktivuje
Žiadosť o benefit
Žiadosť o benefit
Získajte prehľad o tom, ako používať modul Benefity v platforme TULIP vďaka jednoduchému tutoriál videu:
Nemáte čas pozrieť si celé video? Preskočte na časti, ktoré vás zaujímajú:
0:50 – Prihlásenie do systému
1:55 – Výber benefitu a žiadosť o jeho uplatnenie
5:50 – Ako funguje „rekreačný príspevok“ v TULIP-e
09:00 – Ako funguje „výberový benefit“
12:00 – Ostatné časti platformy, ktoré sú pre používateľa k dispozícii („Môj profil“ a ďalšie)
Zaujíma vás ako sa zmenili zamestnanecké benefity po pandémii? Stiahnite si náš e-book.
Viete, ako sa menili firemné benefity za posledný rok vplyvom pandémie? Aký vývoj možno očakávať pre postpandemické obdobie? Pripravili sme rozsiahly e-book, kde na 20 stranách popisujeme aktuálnu situáciu primárne na Slovensku, uvádzame štatistiky poskytovania benefitov, predstavy zamestnancov a stručne popisujeme aj súčasnú legislatívu. Zahláste sa na odber našich noviniek a stiahnite si e-book „Zamestnanecké benefity po pandémii“.