Bez ohľadu na to, či chystáte odborné školenia, konzultácie, zasadnutia tímov, firemné večierky alebo workshopy, TULIP Eventy vám umožnia zorganizovať akúkoľvek udalosť pre vašich kolegov a zvýšiť ich zapojenie do firemného života.
POZDVIHNITE ÚROVEŇ VAŠICH EVENTOV VĎAKA TULIP-U
Automatizujte celý proces plánovania firemných udalostí v inteligentnom online nástroji, plne prispôsobiteľnom vašej spoločnosti. Vaši event manažéri dostanú variabilné možnosti na vytváranie kategórií udalostí, tagov, čakacích zoznamov, podmienok prihlásenia a automatizovaných emailových notifikácií. Profitujte z permanentne dostupných reportov účastníkov a štatistík, ktoré vám umožnia robiť dokonalo podložené rozhodnutia o budúcich udalostiach a rozpočtoch.
ČO ROBÍ Z TULIP PLATFORMY VAŠU VOĽBU ČÍSLO 1?
Minimalizujte prácu s papierom
Zbavte sa zdieľaných excelov či papierovej evidencie kolujúcej po kancelárii. Profitujte z online zoznamov akcií, prihlasovacích formulárov, automatických notifikácií a získavajte bezprostrednú spätnú väzbu cez TULIP
Prispôsobenia klientom bez limitov
Upravujte si eventy na mieru vďaka vlastným kategóriám, variabilným podmienkam a tagom. Nastavte čakacie zoznamy pre prípad prekročenia kapacity akcie
Zlepšenie prehľadu a reportov
Majte všetky nevyhnutné informácie na dosah ruky – vrátane zoznamu účastníkov, prejavenému záujmu, štatistík a spätnej väzby. Podložte vaše budúce rozhodnutia takýmito dátami
Žiadne inštalácie
TULIP Eventy sú dostupné kedykoľvek cez akýkoľvek prehliadač bez potrebných inštalácií. Poskytujete tak maximálnu flexibilitu každému jednému zamestnancovi a členovi HR tímu
VYUŽITE VŠETKY VÝHODY TULIP EVENTOV
AKO ZAMESTNANEC
- Majte prehľad o všetkých firemných udalostiach, ktoré sa pre vás chystajú, vrátane času, miesta, možnosti prihlásenia a počtu účastníkov
- Prihláste sa na event cez online platformu a pridajte si ho do kalendára
- Dostaňte sa na čakaciu listinu v prípade prekročenia kapacity eventu a získajte možnosť dostať sa na akciu dodatočne po odhlásení iného kolegu
AKO EVENT MANAŽÉR
- Pripravte si firemné eventy na mieru v intuitívnom webovom rozhraní
- Majte neustály prístup k aktuálnym počtom účastníkov, čakajúcich, aj k reportom
- Užite si pohodlie komunikácie s kolegami cez jednu platformu a udržujte kolegov informovaných o všetkých firemných výhodách na minútu presne
INTUITÍVNE ROZHRANIE NA ORGANIZOVANIE FIREMNÝCH EVENTOV
Prehľad firemných udalostí
Prehľad firemných udalostí
Prihlásenie na udalosť
Prihlásenie na udalosť
Príklad kategórií udalostí
Príklad kategórií udalostí