Spoločnosti Accace sa vďaka komplexnému využitiu mzdového aj účtovného modulu TULIP podarilo významne zefektívniť jej každodennú agendu. Zníženie administratívnej záťaže, odbúranie chybovosti, automatizácia spracovania účtovníctva a miezd, prehľadné schvaľovacie procesy a dochádzka v cloude sú hlavnými dôvodmi, prečo Accace už dlhodobo využíva práve riešenie TULIP.
Accace je pôvodom česko-slovenská poradenská a outsourcingová spoločnosť so zastúpením v 13 európskych krajinách. Patrí do TOP 5 poradenských firiem podľa týždenníka Trend. Accace Group zamestnáva takmer 600 zamestnancov a poskytuje komplexné portfólio služieb od externého spracovania účtovníctva, mzdovej a HR agendy, daňového poradenstva až po právne a korporátne služby.
TULIP pôvodne vznikol ako interný nástroj pre spoločnosť Accace a jej klientov, ktorí využívajú TULIP vo viac ako 20 krajinách už od roku 2012.
Prehľad spolupráce
Accace aktívne využíva všetky dostupné moduly TULIPu, a to či už na interné účely v rámci pobočiek alebo sú tieto riešenia nasadené u ich klientov. S väčšinou svojich klientoch si vymieňa firemné údaje výlučne cez TULIP, ktorý ich klienti používajú ako zamestnanecký portál, dochádzkový systém, archív výplatných pások a portál na schvaľovanie a ukladanie faktúr.
- Mzdová agenda (TULIP Payroll) – Správca súborov (TULIP poskytuje elektronický archív pre dáta z oblasti HR a miezd, je to nástroj na komunikáciu a výmenu dát medzi Accace a jeho klientmi); elektronické výplatné pásky (distribúcia a archív výplatných pások); Transparentný systém podpory (v súvislosti so mzdovými a technickými otázkami o TULIPe); Dochádzkový systém: manažment absencií alebo plánovanie zmien.
- Účtovná agenda (TULIP Accounting) – AP manažement (digitalizácia dokumentov: skenovanie papierových dokumentov v skenovacom centre v Brne, vyťaženie vybraných dát cez OCR systém napojený na TULIP, validácia vyťažených dát); Účtovný archív (elektronický archív dát a dokumentov v TULIPe); Účtovné workflow (schvaľovacie procesy nastavené podľa požiadaviek na každý dokument aj zložku).
- Poradenstvo (TULIP Advisore Lounge) – Správca súborov (elektronický archív, bezpečná výmena dát medzi konzultantmi Accace a ich klientmi); Prispôsobené online daňové dotazníky vytvorené priamo v TULIPe.
TULIP a Accace spolupráca v číslach
- Spolupráca od roku 2012 (TULIP vznikol pôvodne ako interný nástroj Accace)
- TULIP pre Accace klientov spracováva 32 000 dokumentov mesačne. Ku dňu 23.7.2018 bolo v TULIPe spracovaných 1 138 641 dokladov pre všetkých Accace klientov
- Ku dňu 23.7.2018 bolo v TULIPe vypublikovaných 753 147 výplatných pások pre všetkých klientov Accace
- Ku dňu 23.7.2018 mal Accace v TULIPe založených 588 klientskych účtov vo všetkých krajinách, kde Accace pôsobí
Ciele projektu a ich plnenie:
- Jednotné online rozhranie pre všetkých zamestancov (550 na všetkých pobočkách spolu) a zjednotenie finančných procesov naprieč krajinami pre Accace a jeho klientov
- Bezpečný cloud systém pre správu dokumentov – efektívne spracovanie viac než 32 000 dokumentov za mesiac
- Jedoduchý a používateľský prívetivý dochádzkový systém v cloude na evidenciu dochádzky zamestnancov v 5 krajinách
- TULIP zabezpečuje nevyhnutnú transparentnosť procesov a je efektívnym nástrojom na ich audit
- Bezpečná a transparentná výmena dokumentov medzi Accace a jeho klientmi (588 v polovici roka 2018)
- Online výplatné pásky: jednotné pre všetky krajiny, zabezpečená najvyššia ochrana údajov
- Zamestnanecké karty: profily, zložky, dokumenty, evidencia dochádzky a úlohy v jednom online nástroji. Dostupné zo všetkých zariadení s prístupom na internet
- Nástroj na efektívnu správu služobných ciest, schvaľovanie umožnené naprieč krajinami
- Silný kontrolný mechanizmus
- Automatizácia pomáha evidovať veľké množstvo faktúr za krátky čas. Výrazne to znížilo chybovosť spôsobenú manuálnym účtovaním
„Česká pobočka Accace používa TULIP okrem iného na jednoduché a rýchle spracovanie účtovných dokladov našich klientov. Digitalizácia a vysoká automatizácia zaúčtovania dokladov zmenila spôsob práce na strane nášho tímu, pomáha nám spracovávať agendu v reálnom čase, znížiť manuálnu a administratívnu záťaž, odbúrať chybovosť. Aj pre našich účtovných klientov je TULIP skvelá voľba – oceňujú prehľadný prístup k dôležitým informáciám, online archív, schvaľovaciu workflow a ďalšie nástroje.“ Jana Vasilenková, Managing director Accace Česká republika
Ak sa chcete stať našim partnerom alebo máte otázky, ozvite sa nám: