V spolupráci s poradenskou spoločnosťou Accace sme pripravili webinár na tému: Online obeh dokladov a legislatíva z pohľadu daní a účtovníctva. Pridajte sa na webinár už budúci týždeň.
Digitalizácia interných procesov je aktuálna viac ako kedykoľvek predtým. Nie nadarmo sa hovorí, že COVID-19 bol najväčším hnacím motorom digitálnej transformácie podnikov v posledných mesiacoch.
Ak ste s ňou ešte nezačali, nie je vám jasná legislatíva, ktorá ju upravuje, alebo ste sa zasekli na problémovom kroku, toto je webinár práve pre vás.
Prinášame vám bezplatný webinár, kde sa zameriame práve na obeh dokladov, súvisiacu legislatívu a dostupné riešenia, vrátane našej TULIP platformy.
Dostanete skvelý prehľad o legislatíve od Petra Pašeka, daňového poradcu a výkonného riaditeľa spoločnosti Accace a ukážeme vám aj praktické riešenia obehu dát, ktoré sme pripravili pre našich klientov.
Kedy sa webinár uskutoční?
- 9.6.2020
- 14:00 – 15:20
Čo sa na webinári dozviete?
- Elektronické faktúry z pohľadu účtovníctva
- Elektronické faktúry z pohľadu daní
- Archivácia účtovných dokladov
- Elektronické podpisy
- Praktická ukážka online riešenia na obeh faktúr so schvaľovaním a vyťažovaním dát
- Príklad jednoduchého zdieľania dokumentov interne aj s klientmi a dodávateľmi cez platformu TULIP
- Diskusia
Prihlásiť sa môžete na emailovej adrese: sona.vyhonska@tulipize.com alebo cez formulár na webe Accace:
ZOSTAŇTE V OBRAZE
Odoberajte náš newsletter a dostávajte novinky priamo do vášho mailboxu.