• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Kontaktujte nás Odoberajte novinky
  • SK
    • EN
    • CZ
    • HU
    • RO

TULIP Platforma Slovensko

Integrovaná online platforma zjednodušujúca firemné procesy.

  • Dochádzka
  • HR
  • Účtovníctvo
  • Referencie
  • Blog
  • Podujatia
  • O nás
  • Kontakt

Obeh dokladov a legislatívna úprava – bezplatný webinár

2 jún 2020

V spolupráci s poradenskou spoločnosťou Accace sme pripravili webinár na tému: Online obeh dokladov a legislatíva z pohľadu daní a účtovníctva. Pridajte sa na webinár už budúci týždeň.

 

tulip a accace webinar - home office

 

Digitalizácia interných procesov je aktuálna viac ako kedykoľvek predtým. Nie nadarmo sa hovorí, že COVID-19 bol najväčším hnacím motorom digitálnej transformácie podnikov v posledných mesiacoch.

Ak ste s ňou ešte nezačali, nie je vám jasná legislatíva, ktorá ju upravuje, alebo ste sa zasekli na problémovom kroku, toto je webinár práve pre vás.

Prinášame vám bezplatný webinár, kde sa zameriame práve na obeh dokladov, súvisiacu legislatívu a dostupné riešenia, vrátane našej TULIP platformy. 

Dostanete skvelý prehľad o legislatíve od Petra Pašeka, daňového poradcu a výkonného riaditeľa spoločnosti Accace a ukážeme vám aj praktické riešenia obehu dát, ktoré sme pripravili pre našich klientov.

Kedy sa webinár uskutoční?

  • 9.6.2020
  • 14:00 – 15:20

Čo sa na webinári dozviete? 

  • Elektronické faktúry z pohľadu účtovníctva
  • Elektronické faktúry z pohľadu daní
  • Archivácia účtovných dokladov
  • Elektronické podpisy
  • Praktická ukážka online riešenia na obeh faktúr so schvaľovaním a vyťažovaním dát
  • Príklad jednoduchého zdieľania dokumentov interne aj s klientmi a dodávateľmi cez platformu TULIP
  • Diskusia

 

Prihlásiť sa môžete na emailovej adrese: sona.vyhonska@tulipize.com alebo cez formulár na webe Accace:

PRIHLÁSENIE NA WEBINÁR

 

Chcete dostávať pozvánky na takéto webináre, eventy, tipy na články a naše novinky? Prihláste sa na odber newslettera:

Chcem odoberať newsletter

Footer

ČO JE TULIP

TULIP je cloudové riešenie pre riadenie administratívy, zamerané na zjednodušenie procesov, zvyšovanie transparentnosti a efektivity. Ide o vysoko zabezpečený portál, ktorý umožňuje úplnú digitalizáciu dokumentov, bezpapierovú komunikáciu a schvaľovanie, ako aj automatizáciu širokej škály firemných procesov. Počas uplynulých desiatich rokov sa TULIP stal globálnym riešením, ktoré dnes využíva viac ako 1300 firiem a 70000 užívateľov vo viac ako 30-tich krajinách.

ČO PONÚKAME

Dochádzkový systém
HR a personalistika
Automatizácia účtovníctva

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žiadosť o cenovú ponuku
Prihláste sa na odber noviniek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov | GDPR stanovisko | Cookies

BUĎTE V OBRAZE – NOVINKY A TRENDY V BIZNISE

Získajte prehľad v novinkách z biznisu a užitočné tipy pre optimalizáciu firemných procesov, riadenie dochádzky vašich zamestnancov, personalistiku a mzdové procesy, automatizáciu a digitalizáciu účtovníctva. Buďte prví kto sa dozvie o novinkách v TULIP, nových moduloch a funkciách. Pre pohodlný prístup ku všetkým novinkám odoberajte náš newsletter.

Navštívte náš blog a zistite prečo sa oplatí odoberať naše novinky.

Stačí nám len vaša mailová adresa

Budeme vám posielať novinky z oblastí, ktoré vás zaujímajú a spracovávať vaše osobné údaje v súlade s našou politikou ochrany súkromia a GDPR prehlásením.

Nedarí sa zapísať? Skúste túto stránku.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Zistite viac.