Stále plánujete zamestnancom pracovné zmeny po exceloch? Už to nemusíte robiť. Máme pre vás program na plánovanie zmien cez web. Je vhodný pre firmy z oblasti obchodu, call centier, gastra a výroby. Ako to funguje?
Mesačný zmenový plán pre 4 tímy (farebne odlíšené pre lepší prehľad) v dochádzkovom systéme TULIP
Ide o samostatný dochádzkový modul v našej platforme TULIP. Okrem interaktívneho plánovania zmien ponúka klasickú evidenciu dochádzky so schvaľovaním absencií a exportom pre mzdy. Všetko v súlade s legislatívou. Tvorba zmenového kalendára cez TULIP je jednoduchá a rýchla.
Aké sú funkcie plánovania zmien cez TULIP?
- Automatická kontrola legislatívy (povinné prestávky, fond, dĺžka zmeny atď.).
- Zobrazenie absencií a ďalších dochádzkových špecifík.
- Možnosť otagovania zamestnanca: plánujte na zmeny zamestnancov podľa ich zručností/certifikátov a ďalších vlastností (napr.: viete si označiť zamestnancov podľa jazykov, ktoré ovládajú a v plánovači vždy vidíte, či máte na zmene aspoň jedného človeka s angličtinou).
- Dlhodobé plánovanie cez mesiac, či cez rok.
- Webové rozhranie: žiadne inštalácie, všetko je dostupné online z počítača, mobilu či tabletu.
- Plánovanie prebieha podľa vášho výberu: môžete dať práva zamestnancom alebo iba vedúcemu, ktorý to robí za nich.
- Už žiadne zložité makrá v exceloch a sledovanie legislatívy. Zmeny vyklikáte v TULIP-e za pár minút, o nič viac sa nemusíte starať, všetko riadime na pozadí my.
- Zamestnanci dostávajú e-mailové notifikácie pri každej aktualizácii ich zmeny.
Pre viac detailov o plánovači pracovných zmien si prečítajte našu staršiu tlačovú správu, vydanú pri uvedení zmenového plánu na trh:
Tlačová správa, Bratislava 29.5.2018
Slovenská cloudová služba TULIP rozširuje svoj dochádzkový systém o možnosť plánovania zmien. Firmy z oblasti výroby, obchodu či gastra tak majú dostupný výrazne sofistikovanejší nástroj na evidenciu dochádzky zamestnancov.
Zmenový plán je na našom trhu čerstvou novinkou. „Áno, rôzne dochádzkové systémy vedia už istú dobu zamestnancovi sprístupniť zmenný plán, ale takmer žiadna v cloude. Väčšinou si musí každý zamestnanec inštalovať do počítača softvér. S TULIP-om dostáva len prístupové heslo a okamžite pracuje cez online portál. Žiadne aplikácie, softvér ani hardvér nie sú potrebné,“ hovorí Viktor Mečiar, výkonný riaditeľ spoločnosti TULIP Solutions.
Systém funguje na základe preddefinovaných kalendárov. „S klientom si nastavíme rôzne dochádzkové kalendáre, obsahujúce parametre ako dĺžka cyklu, zmenný režim, týždenný fond a dĺžka vyrovnávacieho obdobia. Na základe toho, aký kalendár je priradený konkrétnemu zamestnancovi, systém mu automaticky vygeneruje zmenový plán. Ten je možné upraviť manuálne. Pochopiteľne, všetko musí byť v súlade s platnou legislatívou, čo vie systém automaticky kontrolovať,“ dodáva Viktor Mečiar.
Zmenový plán v TULIP-e má aj viacero funkcií pre pohodlný prehľad o organizácii práce zamestnancov. Vedúci zmeny si môže jednotlivých ľudí označiť tzv. tagmi (ktoré si sám definuje) a podľa toho medzi nimi vyhľadávať. Zamestnancov si môže tiež zaraďovať do rôznych tímov. Všetko je prehľadne farebne odlíšené tak, aby bolo používanie TULIP-u aj v tejto sofistikovanej podobe používateľsky príjemné a intuitívne.
TULIP okrem toho poskytuje klasickú negatívnu evidenciu dochádzky, teda zaznamenávanie neprítomností. Dochádzkový systém je možné napojiť na mzdový softvér a vyexportovať dáta na spracovanie miezd. Platforma neposkytuje hardvérové zariadenia, čiže cez ňu nie je možná evidencia čipovými kartami alebo biometriou. TULIP Solutions vyvíja cloudovú platformu TULIP od roku 2012 a predala ju už vyše 550 firmám v 16 krajinách sveta.
Chcete dochádzkový systém TULIP? Vyžiadajte si demo prezentáciu:
ZOSTAŇTE V OBRAZE
Odoberajte náš newsletter a dostávajte novinky priamo do vášho mailboxu.