O klientovi
K najväčším klientom TULIP-u patrí americký koncern, pôsobiaci v oblasti cloudových IT služieb na celom svete. Na Slovensku a v Česku má niekoľko pobočiek, kde pracuje vyše 10 000 ľudí. Naša dlhoročná spolupráca sa stále rozširuje a aj vďaka nej je TULIP motivovaný prinášať nové úpravy a moduly.
Náš klient je veľká celosvetová korporácia, ktorá potrebuje ucelené procesy naprieč krajinami. Spoluprácu sme začali v roku 2014. TULIP ako medzinárodná platforma umožňujúca cross-country schvaľovanie a kontrolu poskytuje ideálne riešnie. Čo všetko zahřňa spolupráca s týmto klientom?
Zamestnanecký portál Payroll (Slovensko a Česká republika)
Prehľad služby
- TULIP Payroll poskytuje výmenu mzdových dát medzi HR oddelením klienta a ich externým spracovateľom miezd, spoločnosťou Accace.
- Accace nahráva výplatné pásky pre klienta do TULIP-u. Klient ich schváli a odošlú sa relevantným zamestnancom. Každý zamestnanec dostáva emailové upozornenie, že má v systéme nahratú novú výplatnú pásku.
Dochádzkový systém (Slovensko, Česká republika a Slovinsko)
Klient používa dochádzkový systém v platforme TULIP v troch krajinách.
- Na Slovensku a v Slovinsku ide o štandardnú evidenciu dochádzky vo forme zadávania žiadostí o dovolenky, PN a podobne. Tie následne prechádzajú schvaľovacím procesom. Dochádzka v TULIP-e sa na konci každého mesiaca uzatvára jedným klikom a vygenerujú sa tak výstupy pre mzdy.
- V Českej republike sme s klientom absolvovali veľký projekt, v ktorom sme pripravili špecifický modul evidencie dochádzky v TULIP-e, ktorý zaznamenáva zmenný plán. Okrem štandardnej evidencie si tak zamestnanci plánujú zmeny na celý rok spolu s dovolenkami.
Vyúčtovanie pracovných ciest (Slovensko)
Modul pracovných ciest umožňuje zamestnancom priamo v TULIP-e zadávať žiadosti o služobné cesty, kde vyplnia všetky potrebné informácie. Žiadosť prejde schvaľovacím procesom, pričom následne je možné priamo v systéme online vytvoriť vyučtovanie pracovnej cesty.
Správa firemných benefitov
Modul na manažment benefitov poskytuje prihlasovanie, odhlasovanie, zmeny v benefitoch a, pochopiteľne, súvisiaci reporting.
Nástup zamestnancov
Onboarding zamestnanca, ktorý zahŕňa automatické generovanie relevantných nástupných dokumentov (automatizácia procesu a zníženie administrácie).
Špeciálne HR projekty pripravené na mieru s klientom
Klient si v systéme TULIP vyžiadal viacero špecifikácií, ktoré sme programovali priamo na mieru:
- Proces manažmentu prideľovania Amex kariet
- A1 formulár – autogenerovanie formulárov na základe pracovných ciest
- Kompletná digitalizácia zamestnaneckých zložiek (zmluvy, prílohy atď) s HR reportingom
Fakty a čísla
- Výplatné pásky do online platformy dostáva vyše 10 000 zamestnancov klienta na Slovensku a v Česku
- Dochádzkový systém TULIP využíva približne 11 000 zamestnancov klienta v 3 európskych krajinách (Slovensko, Česko a Slovinsko)
- Modul služobných ciest používa necelých 7 000 zamestnancov klienta na Slovensku
- Špeciálne HR moduly boli pripravené pre slovenskú pobočku klienta, kde slúžia 7 tisíc zamestnancom
Úspechy
- Evidencia dochádzky zamestnancov cez online dochádzkový systém
- “Cross country” firemný systém
- Jednoduchá a intuitívna platforma pre zamestnancov
- Dochádzkový systém odrážajúci miestu legislatívu
- Zabezpečená platforma na komunikáciu so mzdovým outsourcingovým partnerom