Používate TULIP? Pozrite si tipy od našich klientov, zamestnancov a tvorcov, na to, ako si môžete prácu v systéme uľahčiť. Ukážeme vám funkcie, ktoré nepoužíva každý, ale mal by. Ukážeme vám kreatívne využitie niektorých modulov, ktoré si zriadili klienti a prekvapilo to aj nás. Ukážeme vám funkcie, ktoré sú zadarmo, máte ich všetci v rámci modulov, ktoré si platíte, ale možno ste si ich nevšimli, alebo kolegyňa, ktorú ste nahrádzali nemala čas na detailné zaškolenie.
Všeobecné nastavenia
Funkcia: Počet záznamov na stránku
Rola: zamestnanec
Zamestnanec si v nastavení svojho profilu môže zmeniť počet záznamov zobrazených na stránke (prednastavených je vždy 50). Toto sa hodí hlavne pre HR alebo účtovníkov. Úpravou tohto čísla (maximum je 999) sa už nemusia prepínať po jednotlivých stránkach, ale zobrazí sa všetko naraz. Takéto nastavenie sa použije v akomkoľvek module pre akékoľvek záznamy.
Modul evidencie dochádzky
Funkcia: Úprava stĺpcov v tabuľke
Rola: administrátor
Administrátor dochádzky, najčastejšie zamestnankyňa HR oddelenia s najvyššími právami, si môže kliknúť na ikonu vľavo od tabuľky a sama si zvolí, ktoré stĺpce chce vidieť (napríklad manažér, dochádzkové skupiny, či kalendár).
Funkcia je najužitočnejšia v dochádzke, ale patrí k základným administratívnym nastaveniam a viete ju využiť naprieč celou platformou.
Funkcia: Filter zamestnancov
Rola: manažér
Na obrazovke Timeline View si vie manažér cez ikonu “…” pridať do pohľadu všetkých svojich podriadených naraz (1), a potom v časovej osi vidí všetkých svojich ľudí.
V prípade, že je niekto asistent manažérov vo viacerých tímoch, videl by takto pod sebou všetkých ľudí zo všetkých tímov – vtedy si môže prepnúť filter podľa tímov (2) a pozerať každý tím zvlášť.
Pre manažérov aj HR, ktorí by ešte chceli niečo spraviť s dochádzkou neaktívneho (odídeného) človeka, je dostupná možnosť zobrazenia aj neaktívnych zamestnancov (3).
Táto možnosť je dostupná aj v module Pracovné cesty.
Funkcia: Detaily o dochádzke
Rola: zamestnanec
Ak potrebujete vidieť ako bola plánovaná pracovná doba, keď ste mali nejakú celodennú absenciu alebo inú aktivitu, tak cez tlačidlo troch bodiek v pravom hornom rohu nájdete dodatočné parametre na zobrazenie, vrátane prekryvu s plánovanou odpracovanou dobou.
Modul Vyúčtovanie pracovnej cesty
Funkcia: Úprava stĺpcov v tabuľke
Rola: Zamestnanec
Aj v tomto module je možné si kliknutím na ikonu vľavo hore pridať rôzne stĺpce do prehľadu. Zamestnanec si dokonca môže zobraziť detailné výsledky vyúčtovania pracovnej cesty.
Modul Správca súborov
Funkcia: Prehľad úprav súborov a priečinkov
Rola: manažér
V module Správca súborov si môžu manažéri pozrieť log (ikona vľavo). Nájdu tam informácie, kto čo kedy pridal, stiahol, zmazal. V prípade Payroll priečinkov s workflow (teda v prípade mzdových vstupov a výstupov) je súčasťou aj informácia, kto to schválil.
Modul Správa eventov
Funkcia: Plánovanie konzultácií s dodávateľom
Rola: Služba, ktorú poskytuje náš partner Accace svojim daňovým klientom
Modul Správa eventov bol vyvinutý pre firmy na spravovanie interných podujatí pre zamestnancov. Nachádzajú sa v ňom možnosti ako spraviť časové úseky napr. na masáže alebo rôzne konzultácie. Súčasťou modulu sú čakacie listiny v prípade prekročenia kapacity eventu a podobne. Náš partner Accace v Českej republike tento modul kreatívne použil na niečo, na čo nebol pôvodne zamýšľaný. Pre svojich klientov spravili klientsku registráciu časových slotov pre daňové poradenstvo ročného zúčtovania dane. Ak má zamestnanec klienta otázky k svojmu ročnému zúčtovaniu, cez TULIP si spraví rezerváciu na konkrétny čas, kedy konzultant Accace poskytuje poradenstvo a môže si s ním priamo prejsť svoje otázky. Skvelý spôsob ako efektívne pracovať s časom svojich klientov a aj svojich pracovníkov. Pri vytváraní modulu sme mali na mysli úplne iné využitie a táto kreativita od Accace nás príjemne prekvapila. Ak chcete od svojho dodávateľa takéto služby navyše, oslovte Accace so spracovaním daní 😊.
Hotline
Funkcia: Filtrovanie tabuľky
Rola: administrátor
Administrátor si môže kliknúť na ikonu vľavo od tabuľky a zvolí si, ktoré stĺpce chce vidieť. Táto funkcia má zmysel najmä pre operátorov, ktorí tieto hotline požiadavky vybavujú. Vedia si tak zobraziť napríklad stĺpec “Assigned To”, teda “priradené pre” a vidia, ktoré požiadavky boli priradené ktorému zamestnancovi (v prípade, že je vás vo firme viac, ktorí vybavujete tickety od zamestnancov).
PÁČI SA VÁM TENTO ČLÁNOK?
Zapíšte sa do nášho newslettra a dostávajte podobné články a novinky priamo do vášho mailboxu.
Email: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefón: +421 917 882 324