- Skenovanie dokumentov, vyťažovanie a validácia dát prostredníctvom integrovaného OCR systému
- Prepojenie s účtovným ERP systémom
- Možnosť spustiť workflow podľa konkrétnych potrieb nad každým súborom
- Vysoká bezpečnosť dát – prístup k online faktúram podľa preddefinovaných používateľských práv
- Možnosť vytvárať a spravovať rôzne súbory podľa špecifických potrieb a interných pravidiel reportingu
- Zadávanie poznámok k súborom pri ukladaní, úprave alebo zamietnutí
Účtovníctvo - TULIP Accounting
Digitalizácia faktúr, na mieru šité schvaľovacie procesy, automatické účtovanie
Aké možnosti vám TULIP Accounting prináša?
TULIP vám uľahčuje správu faktúr a urychľuje schvaľovací proces
- Používateľsky jednoduché webové rozhranie prístupné z akéhokoľvek mobilného zariadenia
- Riešenie je už teraz dostupné v 10 jazykových verziách, možnosť rozšírenia jazykových mutácií podľa požiadaviek klienta
- Jednoduchá práca so súbormi pomocou funkcie “drag & drop”
- Online technická podpora
- Možnosť ukladať účtovné dokumenty v akomkoľvek formáte bez obmedzenia veľkosti
- Bezpečné elektronické úložisko účtovných dokumentov
Ako TULIP pomáha klientom s ich účtovníctvom?

„Netušil som, koľko práce bez pridanej hodnoty si musia účtovníci pretrpieť, aby došlo k jednoduchej úhrade faktúry. Zatiaľ nie sme v ich odbremenení v ideálnom stave, ale s vhodným partnerom, akým je TULIP, sa k nemu približujeme. Odborný a profesionálny prístup – to si na nich cením najviac.“, Matej Taraba, IT Business Analyst, Tatry mountain resorts.
Viac o spolupráci s Tatry Mountain Resorts čítajte v prípadovej štúdii.

“Vďaka tomu, že používame TULIP šetríme čas aj náklady a výrazne sa nám zvýšila kvalita vyťažených dát ”, Monika Vlčková, SSC manager – Faurecia.
Viac o spolupráci s Faureciou čítajte v prípadovej štúdii.