V súčasnej dobe v každom odvetví, bez ohľadu na veľkosť spoločnosti, by chceli firmy využívať automatické spracovanie a vyťažovanie dát. Ale čo to v skutočnosti znamená? Od akého bodu vlastne môže spoločnosť začať s automatizáciou?
Bez pochyby sa musia finančné centrá (a nielen tie) prispôsobiť novým trendom, ak chcú prežiť a udržať si pozície na trhu. Čas strávený na automatizácii administratívnych úkonov vrámci ERP systémov vytvára frustráciu na strane zamestnancov aj manažérov. Rôznosť očakávaní vedie k pohybu zamestnancov, keďže tí si svoju prácu vo finančných centrách predstavujú inak, ako neustále ručné triedenie a prepisovanie dokumentov.
Ako vám pomôže TULIP dosiahnuť automatizáciu účtovných procesov?
A to tak, aby sa mohli zamestnanci sústrediť na hodnotnejšie úlohy? Ukážeme vám ako jednoducho môže vyzerať proces AP manažmentu. A to pre papierové aj elektronické dokumenty.
Papierové dokumenty
Ako to v TULIP-e funguje?: Klient odošle dokumenty v papierovej forme do nášho skenovacieho centra na spracovanie. Zamestnanec v skenovacom centre skontroluje a rozdelí dokument na jednotlivé strany, ktoré označí a odošle na skenovanie. Potom to preberá OCR systém, vyťaží relevantné dáta, zvaliduje na základe preddefinovaných pravidiel a exportuje priamo do klientovho ERP systému. Všetky dáta a skenované dokumenty sú uložené do elektronického archívu, na základe predchádzajúcej dohody s klientom.
Elektronické dokumenty
Ako to v TULIP-e funguje?: Klient odošle neštruktúrovaný dokument (PDF) alebo elektronický dokument (v prípade, že sa používa EDI) cez e-mail, alebo do nášho klientskeho centra, kde je skontrolovaný a poslaný do TULIP-u. Následne OCR systém vyťaží a validuje dáta, na ktorých sa vopred s klientom dohodneme. Konečné dáta sú potom pripravené na priamy import do klientovho ERP systému a automaticky uložené v elektronickom archíve v TULIP-e, podľa predchádzajúcej dohody s klientom.
Tento proces prináša významné výhody:
- Zníženie mzdových nákladov v administratíve o 50 %
- Zníženie chybovosti o 95 % pri spracovaní dokumentov
- Zvýšenie rýchlosti o 50 % pri spracovaní dokumentov
- Zvýšenie dostupnosti dát a reportov o 75 %
- 0 % manuálneho prepisovania dát v účtovnom softvéri
- 0 % nákladov na vývoj a udržanie vlastného ERP riešenia kvôli automatizácii
Email: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefón: +421 917 882 324