• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Kontaktujte nás Odoberajte novinky
  • SK
    • EN
    • CZ
    • HU
    • RO

TULIP Platforma Slovensko

Integrovaná online platforma zjednodušujúca firemné procesy.

  • Dochádzka
  • HR
  • Účtovníctvo
  • Referencie
  • Blog
  • Podujatia
  • O nás
  • Kontakt

Viete, ktoré HR úlohy sa digitalizáciou skrátia z hodín na minúty?

21 sep 2020

Ako personalista máte viacero pracovných úloh, ktoré by ste vôbec nemuseli robiť. Nemusíte prijímať stále nových brigádnikov na haldy papierov, čo sa vám kopia v kancelárii. Presvedčte vašich šéfov, že potrebujete digitalizovať svoje procesy. Kedy, keď nie počas pandémie vám dajú za pravdu?

Aké úlohy si viete digitalizáciou a automatizáciou skrátiť?

ako digitalizovat hr procesy - tulip blog

Evidencia dochádzky a mzdové podklady

Mnohé firmy sa stále bránia progresu. Vieme to, lebo máme výrazne viac skúseností so zavádzaním nášho dochádzkového systému pre zákazníkov, ktoré doteraz žiaden nepoužívali. A to je šialené. Vy máte desiatky až stovky zamestnancov a stále každý mesiac riešite zložité excelové tabuľky a naprávate chyby kolegov, ktoré urobili pri evidencii dochádzky. Používaním sofistikovaného dochádzkového systému sa vyhnete chybám pri spracovávaní údajov. Eliminujete tým nedostatky spôsobené ľudským faktorom.

Ideálnym riešením sú cloudové dochádzkové systémy, pri ktorých odpadá akákoľvek inštalácia, dochádzka sa dá nastaviť v niekoľkých krokoch a je možné ju veľmi rýchlo začať používať:

  1. Zaevidovanie zamestnancov a ich priradenie k nadriadenému.
  2. Priradenie dochádzkových skupín.
  3. Nastavenie aktuálnych dochádzkových zostatkov každého zamestnanca.

 

Vyúčtovanie pracovných ciest už nemusí byť zlo

Aj pracovné cesty vám môže vyriešiť automatizácia. V TULIPe to funguje tak, že zamestnanec si zadáva žiadosti o pracovnú cestu, ak k nej pridá požiadavku na rezervovanie ubytovania a prepravy, tá bude prepojená s človekom, ktorý to má vo vašej firme na starosti. Po príchode z cesty si zamestnanec požiada o vyúčtovanie, sám naskenuje potrebné bločky a spíše všetky údaje v používateľsky prívetivom formulári online. Vy sa nemusíte o nič starať. Systém ho navedie a vypočíta nároky.

 

Nástupný proces zamestnancov online? Ostaňte pri tom aj po korone

Posielate zmluvy emailom? Máte preplnenú schránku a nedokážete sa v tom vyznať? Vyriešte náborový proces v TULIPe. Môžete v ňom mať pripravené drafty zmlúv, nastupujúci zamestnanec sám vyplní svoje údaje, vďaka tomu, že mu pošlete zabezpečený link priamo do TULIPu. Posledné roky sa firmy predbiehali v získavaní kvalitných kandidátov a udržaní si zamestnancov za každú cenu. Vy svojho potenciálneho kolegu zaujmete už nástupným procesom. Nahliadne do reality, v ktorej ste moderná firma používajúca moderné nástroje. Lepšiu reklamu nepotrebujete.

 

Administrácia benefitov a firemných eventov

Toto je najpríjemnejšia časť práce na HR oddelení. Vymýšľanie benefitov a akcií pre zamestnancov. Lenže potom nastáva administratíva okolo prihlasovania zamestnancov na akciu/benefit, evidencie, vytváranie čakacích listín a neustále odpisovanie na maily, od ľudí, čo sa chcú odhlásiť alebo zmeniť termín. Aj toto môžete robiť v cloude. Zamestnanci dostanú prehľad plánovaných benefitov a eventov, zautomatizuje sa prihlásenie, sami si naštudujú podmienky, systém prepočíta nároky a vytvoria sa automatické čakacie listiny. Nechajte túto prácu priamo na zamestnancov a nakoniec sa vám všetci poďakujú za systematickosť a poriadok vo veciach.

 

“Prácu, ktorá trvala pol dňa, máme teraz hotovú za 3 minúty.“ – naša klientka z americkej korporácie vystihla jednou vetou najlepšie vlastnosti automatizácie procesov v TULIPe.

 

Pridajte sa k nej a nerozčuľujte sa nad vecami, ktoré viete vyriešiť rýchlo a efektívne.

 

KONTAKTUJTE NÁS PRE VIAC INFORMÁCIÍ

Footer

ČO JE TULIP

TULIP je cloudové riešenie pre riadenie administratívy, zamerané na zjednodušenie procesov, zvyšovanie transparentnosti a efektivity. Ide o vysoko zabezpečený portál, ktorý umožňuje úplnú digitalizáciu dokumentov, bezpapierovú komunikáciu a schvaľovanie, ako aj automatizáciu širokej škály firemných procesov. Počas uplynulých desiatich rokov sa TULIP stal globálnym riešením, ktoré dnes využíva viac ako 1300 firiem a 70000 užívateľov vo viac ako 30-tich krajinách.

ČO PONÚKAME

Dochádzkový systém
HR a personalistika
Automatizácia účtovníctva

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žiadosť o cenovú ponuku
Prihláste sa na odber noviniek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov | GDPR stanovisko | Cookies

BUĎTE V OBRAZE – NOVINKY A TRENDY V BIZNISE

Získajte prehľad v novinkách z biznisu a užitočné tipy pre optimalizáciu firemných procesov, riadenie dochádzky vašich zamestnancov, personalistiku a mzdové procesy, automatizáciu a digitalizáciu účtovníctva. Buďte prví kto sa dozvie o novinkách v TULIP, nových moduloch a funkciách. Pre pohodlný prístup ku všetkým novinkám odoberajte náš newsletter.

Navštívte náš blog a zistite prečo sa oplatí odoberať naše novinky.

Stačí nám len vaša mailová adresa

Budeme vám posielať novinky z oblastí, ktoré vás zaujímajú a spracovávať vaše osobné údaje v súlade s našou politikou ochrany súkromia a GDPR prehlásením.

Nedarí sa zapísať? Skúste túto stránku.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Zistite viac.