Chvalabohu je preč! Rok plný obmedzení, zmien a oprávneného strachu. Aký bol však biznisovo? Čo sa dialo v našej firme? Pozrite si stručný súhrn.
Čísla sú gro, začnime s nimi
Každý rok sumarizujeme náš posun z pohľadu čísel. Aj napriek ťažkému roku, opäť máme pri pohľade na tabuľku dôvod na radosť. A to vďaka novým aj stálym klientom. Ďakujeme vám za dôveru!
Koniec roka 2017 | Koniec roka 2018 | Koniec roka 2019 | Koniec roka 2020 | ||||
Počet používateľov | 28 450 | 38 981 | 65 941 | 70 756 | |||
Počet firiem v systéme | 500 | 630 | 1 100 | 1 396 | |||
Počet krajín | 14 | 25 | 32 | 34 |
Aby to neboli len prázdne slová, naši klienti sa sami vyjadrujú k našej spolupráci. Tento rok sme priniesli prípadové štúdie s 3 spoločnosťami:
- VGD: ako partnerská firma dodávajúca služby v oblasti účtovníctva a miezd, ktorá TULIP využíva pre svojich klientov
- Superior SDI: ako medzinárodný klient, ktorý používa náš dochádzkový systém a modul benefitov pre svoje pobočky v 4 svetových krajinách (zároveň na 2 kontinentoch)
- Webnode: Ako lokálna česká IT spoločnosť, ktorá ale vďaka expanzii využíva online dochádzkový a benefitný systém, pretože má zamestnancov v rôznych krajinách
Novinky roka 2020
Aká by to bola firma, keby nevylepšovala svoje služby. Obzvlášť IT spoločnosti musia neustále niečo upravovať, zlepšovať a modernizovať. Pozrite si naše pokroky za uplynulý rok:
- Nový modul „Nástup zamestnanca“ v HR oblasti. Ide o automatizáciu nástupného procesu. Nový zamestnanec dostáva link do TULIPU, kde pre HR oddelenie vypĺňa dotazník s údajmi potrebnými kvôli zmluvnej dokumentácii. Tá sa automaticky generuje spolu s ďalšími dokumentami. Nie je potrebná neprehľadná emailová komunikácia. V dobe pandémie je to skvelý spôsob ako zjednodušiť spoluprácu na diaľku.
- „TULIP Home office“ edícia – v marci, keď sme museli všetci ostať doma, sme sa rozhodli poskytnúť upravený dochádzkový modul s implementáciou zadarmo pre firmy, ktoré potrebovali rýchle a lacné riešenie na zaplátanie problémov v procesoch.
- Upravili sme dochádzkový systém tak, aby vyhovoval všetkým typom evidovania práce z domu v čase pandémie. Aké zmeny sa udiali si môžete prečítať na blogu.
- Nový vzhľad automatických notifikácií – Mesiace sme intenzívne pracovali na tom, aby sme priniesli sviežejší a prehľadnejší dizajn našich emailových notifikácií, ktoré sa automaticky posielajú so zmenami v dochádzkovom module.
- Získali sme certifikáciu v systéme environmentálneho manažérstva. Hrdíme sa tak ďalším ISO, tentokrát ISO 14001.
- Otvorili sme kanceláriu v Košiciach, v biznis centre DUET II. Priamo v centre mesta. Neváhajte sa zastaviť 😊.
Intenzívne pracujeme na ďalších, menej či viac viditeľných zmenách v systéme. Tento rok vám predstavíme jeden nový modul, výrazné zlepšenie modulu na služobné cesty a pracujeme na veľkom prechode na systém Microsoft Azure. Práce je nad hlavu 😊.
Externé spolupráce
Veľmi nás teší, že spolu s poradenskou firmou Accace sme minulý rok pravidelne prinášali klientom aj verejnosti odborné webináre, tento rok to nebude inak.
S bezpečnostnou spoločnosťou Nethemba sa nám podaril webinár o etickom hackingu, ak ste ho ešte nevideli, je na našom Youtube kanáli.
A už štandardom sa stáva našej zapojenie do Girl’s day, ktoré koordinuje Aj Ty v IT. Tento rok sa presunulo z apríla na október a za prísnych hygienických opatrení sme mohli do našej kancelárie pozvať stredoškoláčky so záujmom o IT. Milujeme túto vydarenú akciu!
Máme výborné vzťahy s odbornými médiami na Slovensku aj v Česku, preto vieme pre vás pripravovať kvalitný obsah nielen na našich médiách, ale aj externe. Pravidelne uverejňujeme články pre český IT magazín IT Systems, čím im ďakujeme a tešíme sa na tento rok. Platí to aj pre ďalšie médiá ako slovenský Nextech alebo BusinessIT. Posledný menovaný nás v minulom roku zaradil do rebríčka „Pozoruhodný produkt 2020“. Bola pocta dostať toto „onálepkovanie“ 😊.
Odborný obsah pre vás
- Na blogu sme uverejnili 24 článkov
- V odborných médiách ich bolo 7
- Poskytli sme rozhovor do podcastu Podnicast
- Písali o nás v niekoľkých rebríčkoch dodávateľov, 2 článkoch o fungovaní firiem, poskytli sme tlačové správy pre vybrané médiá
- Pripravili sme 6 webinárov a 4 produktové videá na náš Youtube kanál
- Vydali sme E-book o štátnych sviatkoch pre rok 2021 na Slovensku a v okolitých krajinách. Môžete si ho stiahnuť tu.
CSR sa darilo aj za pandemických podmienok
Nepomáha sa ľahko, keď sa nemôžete stretávať. Zároveň však o to viac ľudí pomoc potrebovalo.
Nám sa zrušilo mnoho aktivít, ktoré patria už do rutiny, ale pár sa zachovalo a prišli aj nové možnosti.
Hneď v začiatku roka nás oslovil Úsmev ako dar s akútnou prosbou o poskytnutie elektroniky pre deti v núdzi, ktoré by sa inak nemohli pripojiť na vyučovanie online. Boli sme schopní poslať im 16 počítačov, tak aspoň 16 rodinám sme umožnili prístup ku vzdialenej školskej výučbe.
Jesenný týždeň dobrovoľníctva sa nemusel rušiť, iba sa upravili aktivity. Nebolo možné ísť robiť spoločnosť dôchodcom a opusteným detičkám. Preto sme aspoň vybehli do mesta a upratali svoje okolie. Zároveň sme si nahradili zrušené teambuildingy a po veľmi dlhej dobe sme sa videli v pracovnom kolektíve.
Zbierky pre ľudí v núdzi prebiehali aj tento rok. Absolvovali sme 2 – jarnú aj jesennú a kolegovia boli mimoriadne štedrí hlavne v tej druhej, čo sme vôbec nečakali a patrí im za to veľká vďaka.
Pravidelný vianočný stromček prianí umožnil darovať vianočné darčeky pre deti z detského domova. Kolegovia si vzali obálku, v ktorej bol list Ježiškovi od konkrétneho dieťaťa a poslal mu želanú hračku.
Nová desaťročnica nezačala práve najlepšie. Držme si palce, aby to odteraz bolo už len lepšie. V práci sa firmám ako sme my darilo, ale v záujme celej spoločnosti sa musíme podporovať a pracovať na tom, aby sa všetkým opäť začalo dariť v zdraví, šťastí aj pracovnom živote.
ZOSTAŇTE V OBRAZE
Odoberajte náš newsletter a dostávajte novinky priamo do vášho mailboxu.