Spoločnosť VGD využíva platformu TULIP ako web portál pre svojich klientov hlavne na účtovníctvo a výmenu mzdových podkladov. Vďaka tomu môžu byť ich služby pre klientov rýchlejšie, spoľahlivejšie a bezpečnejšie.
VGD Slovakia je poradenská spoločnosť poskytujúca široké portfólio služieb v oblasti účtovníctva, miezd, daní, audítorstva a akvizičného poradenstva. Od roku 2002 postupne narástla na 5. najväčšiu audítorskú a poradenskú spoločnosť na slovenskom trhu s viac ako 160 zamestnancami.
V rámci strednej Európy je súčasťou skupiny VGD, zaručujúcej poskytovanie vysokej úrovne služieb v medzinárodnom rozmere. Celosvetovo je VGD súčasťou siete Nexia, patriacej do TOP 10 nezávislých sietí účtovníkov a audítorov. Klientmi VGD sú prevažne podnikatelia a malé a stredné podniky.
Prehľad spolupráce
VGD aktívne využíva účtovný a mzdový modul TULIPu na interné účely, ale hlavne pre svojich klientov. Klienti VGD používajú TULIP ako portál na výmenu mzdových podkladov a na schvaľovanie a ukladanie faktúr.
Kľúčové moduly TULIP platformy pre VGD:
- HR – Mzdová agenda – TULIP slúži ako elektronický archív pre doklady z oblasti HR a miezd, je to nástroj na komunikáciu a výmenu dát medzi mzdovými účtovníkmi VGD a jeho klientmi.
- Účtovná agenda – AP manažment: skenovanie papierových faktúr, digitalizácia s vyťažením vybraných dát cez OCR systém napojený na TULIP, validácia vyťažených dát; Účtovný archív dokumentov v TULIP-e; Účtovné workflow (schvaľovacie procesy nastavené podľa požiadaviek jednotlivých klientov VGD na každý dokument aj zložku).
TULIP a VGD spolupráca v číslach
- Spolupráca od septembra roku 2016
- Ku dňu 30.3.2020 bolo v TULIP-e spracovaných takmer 70 000 dokladov pre klientov spoločnosti VGD
- Počet dokumentov v systéme má rastúcu tendenciu, aktuálne (jar 2020) v TULIP-e pre VGD klientov spracovávame približne 4 tisícky dokumentov mesačne
- Ku dňu 30.3.2020 mala VGD Slovakia v TULIPe založených stovky klientskych spoločností na Slovensku.
Ciele projektu a ich plnenie
- Bezpečný cloud na správu dokumentov – efektívne spracovanie dokumentov
- Transparentné procesy so zaznamenávaním krokov a zmien
- Rýchla a zabezpečená výmena účtovných dokumentov medzi VGD a jeho klientmi
- Rýchla a zabezpečená výmena mzdových podkladov medzi VGD a jeho klientmi
- Snaha poskytnúť klientom moderné digitálne služby
- Automatizácia procesov, ktorá výrazne znižuje chybovosť spôsobenú manuálnym účtovaním
- Zefektívnenie a urýchlenie práce zamestnancov VGD aj ich klientov.
„Na platforme TULIP oceňujeme, že bola od začiatku vyvíjaná pre účel zdieľania dokumentov a komunikácie medzi poradenskou spoločnosťou akou je VGD a jej klientami. Dlhodobo sme hľadali inovatívny digitálny nástroj – web portál, pre našu oblasť podnikania, podporujúci široké portfólio našich poradenských služieb (účtovné, mzdové, daňové alebo audit). Platforma TULIP presne pokryla naše potreby. Navyše je pre našich klientov praktické, že na platforme TULIP dokážu digitalizovať mnoho interných procesov. Klienti používajú napríklad interné schvaľovacie procesy faktúr, evidenciu zmlúv, vystavovanie a schvaľovanie nákupných objednávok alebo evidenciu dochádzky“, Tomáš Šalko, manažér VGD Slovakia.
ZOSTAŇTE V OBRAZE
Odoberajte náš newsletter a dostávajte novinky priamo do vášho mailboxu.
Email: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefón: +421 917 882 324