Potrebujete online evidenciu dochádzky pre zamestnancov? Alebo nie ste spokojní s dochádzkovým systémom, ktorý máte teraz? Prečítajte si o prednostiach nášho vlastného riešenia TULIP.
1. Jednoduchý postup schvaľovania dochádzky
Zamestnanec si v TULIP-e vyplní žiadosť o absenciu, ktorá je následne systémom odoslaná jeho nadriadenému na schválenie. Typicky ide o dovolenku alebo služobnú cestu. Sú však aj žiadosti, ktoré sú schválené automaticky, ako napríklad PN. Zamestnanec si v mesačných cyklusoch skontroluje a uzatvorí dochádzku za predchádzajúce obdobie. Následne je odoslaná na schválenie jeho nadriadenému. Po jeho potvrdení možno dochádzku spracovať mzdovým softvérom.
2. Používateľsky prívetivé rozhranie
Prostredie TULIP-u sa ľahko ovláda. Na všetky úkony sa používajú zabehané a logické kroky. Počet krokov (napríklad pri procese schválenia žiadosti o dovolenku nadriadeným) je určený na základe požiadaviek klienta. Postupy sú teda prispôsobované podľa našej vzájomnej dohody. Zamestnanci jednoducho vytvoria novú požiadavku o absenciu, ktorá je následne odoslaná ich nadriadenému na schválenie. Všetky žiadosti sú viditeľné v kalendároch v osobnej zložke každého zamestnanca. Tá je chránená heslom a štandardnými zabezpečeniami. Evidencia dochádzky nikdy nebola jednoduchšia.
3. Prispôsobenie legislatíve v krajine pôsobenia
Samozrejme, myslíme aj na to, že medzinárodne pôsobiace firmy musia brať do úvahy legislatívu v každej krajine. Legislatívne požiadavky sme zapracovali pre každú krajinu, kde je dochádzka v TULIP-e využívaná (primárne stredoeurópsky región, ale aj Balkán, Rusko, India či Malajzia).
Každá krajina alebo spoločnosť má svoje vlastné pravidlá pokiaľ ide o dochádzku zamestnancov. Sme preto pripravení prispôsobiť TULIP týmto požiadavkám.
4. Automatické upozornenia
Nemusíte si pamätať svoje úlohy alebo manuálne vytvárať pripomienky. TULIP má svoj vlastný notifikačný systém, ktorý odosiela emaily o zmenách v účte. To znamená, že dostanete upozornenie o všetkých úlohách, nových požiadavkách čakajúcich na schválenie a ďalších zmenách na súboroch len pár sekúnd po tom, čo sú vytvorené v TULIP-e. Pohodlne, do vášho emailu.
5. Prepojenie so mzdovým softvérom
Požiadavky o absenciu prechádzajú systémom schvaľovania v TULIP-e, uvedenom v prvom bode článku. Posledným krokom je uzavretie dochádzky. Tá je potom automaticky pridaná do mzdového softvéru, ktorý je s TULIP-om prepojený. Vďaka týmto výhodám si uľahčujete procesy súvisiace so mzdovým manažmentom. Zbavíte sa zbytočných papierov a manuálnej evidencie dochádzky.
Využívajte TULIP na sledovanie dochádzky zamestnancov. Rezervujte si demo prezentáciu s našimi špecialistami a pozrite si TULIP:
ZOSTAŇTE V OBRAZE
Odoberajte náš newsletter a dostávajte novinky priamo do vášho mailboxu.
Email: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefón: +421 917 882 324